لوله داربست شرق تهران

محصولات ساختمانی دارست صنعت

لوله داربست شرق تهران

۶ بازديد
لوله داربست شرق تهران یک سازه موقتی است که برای حمایت از خدمه کار و مواد برای کمک به ساخت، نگهداری و تعمیر ساختمان ها، پل ها و سایر سازه های ساخت بشر استفاده می شود. داربست ها به طور گسترده در محل برای دسترسی به ارتفاعات و مناطقی که در غیر این صورت دسترسی به آنها دشوار بود استفاده می شود. داربست نا ایمن می تواند منجر به مرگ یا آسیب جدی شود. لوله داربست شرق تهران همچنین به شکل های مناسب برای قالب بندی و پایه بندی، صندلی های غرفه، صحنه های کنسرت، برج های دسترسی / دیدن ، غرفه های نمایشگاهی ، رمپ اسکی، نیم پیپ و پروژه های هنری استفاده می شود.
 

نکات ایمنی در هنگام نصب داربست

 
هنگام قرارگیری و کار روی داربست از کفش های غیرلغزنده استفاده نمایید.
نصب لوله داربست شرق تهران باید توسط افراد حرفه ای و ماهر انجام شود.
هنگام بست لوله های داربست دقت کنید که محکم و سفت بسته شده باشند.
محل نصب و قرارگیری ستون های داربست باید از استحکام و ایستایی بالایی برخوردار باشد.
در هنگام نصب لوله های داربست رعایت فاصله ی ۲ متری میان آن ها الزامی است.
از گذاشتن بار زیاد بر روی داربست خودداری کنید؛ چرا که این امر موجب خمیده شدن تخته داربست خواهد شد.
در هنگام کاربرد لوله داربست در ساختمان های بیش از ۳۰ متر، اجرای عملیات کفراژبندی جهت مهار داربست نما لازم و ضروری خواهد بود.
نصب استاندارد و بدون نقص لوله های داربست از اهمیت بسیاری برخوردار است. قرارگیری داربست ها در یک خط مستقیم دآل بر نصب استاندارد آن ها است.
 
 
امروزه پنج نوع اصلی داربست در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. اینها اجزای لوله و کوپل (اتصالات) ، اجزای داربست سیستم مدولار پیش ساخته ، داربست های سیستم مدولار با قاب Hنما، داربست های چوبی و داربست های بامبو (به ویژه در چین) هستند. هر نوع از چندین جزء ساخته شده است.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.