قیمت لوله داربست 6 متری

محصولات ساختمانی دارست صنعت

قیمت لوله داربست 6 متری

۵ بازديد
یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که احتمالاً در هنگام خرید لوله داربست با آن مواجه می‌شوید این است که لوله داربست چند کیلو است. در واقع ویژگی های فنی و مشخصات ظاهری لوله ها مشخص می کند که توانایی تحمل بار آنها به چه صورت است و به همین دلیل وزن آنها هم تغییر می کند. به این دلیل شما در بازار می‌بینید که قیمت لوله داربست ۶ متری با قیمت لوله ۵ داربستی متفاوت است.
 
لوله داربست اصلی ترین جز از یک سازه ی داربست است که به وسیله ورق گرم یا ورق سیاه و به صورت درزدار ساخته می شود. با توجه به ضخامت ورقی که برای ساخت لوله داربست استفاده می شود وزن لوله داربست می تواند تغییر کند. واضح است که لوله های با ضخامت بیشتر از استحکام بالاتری نیز برخوردارند. بر همین مبنا لوله های داربست را به دو نوع سبک و سنگین تقسیم بندی می کنند. لوله های داربست در طول ۶ متر تولید می شوند و با توجه به نوع طراحی برای حمل سیالات مناسب نیستند.
 
قیمت لوله داربست 6 متری بر اساس رنگ آمیزی هر یک از این سازه ها نیز تغییر می کند. کفشک ها و سایر اجزای به کار رفته در لوله های داربست نیز هزینه های خرید و فروش این سازه ها را دگرگون خواهند کرد. بست های به کار رفته در آن ها نیز از قطعات مهم نصب داربست به شمار می روند که هزینه های جداگانه ای دارند.
 
نکاتی در زمان اجرای داربست باید به آن ها توجه کرد:
 
  • حداکثر ارتفاع مجاز این داربست ها 3 متر می باشد.
  • در ساختمان های بلند به منظور حفظ ایمنی از داربست هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.
  • چانچه ارتفاع ساختمان مذکور کم باشد در برخی از قسمت های داخلی از داربست کوتاه و با وزن کم استفاده می گردد.
  • همچنین در زمان کار بایستی از کمربند ایمنی استفاده کرد.
  • ورود و خروج به سکوی کار باید از طریق راه های ایمنی صورت بگیرد.
  • لازم به ذکر است که حدود 20 درصد خسارات ناشی از این سازه در هنگان نصب و برداشت صورت می گیرد.
  • در زمان نصب داربست باید دقت کرد که لوله های داربست با خطوط الکتریکی تماسی نداشته باشند زیرا ممکن است خساراتی وارد کند.
  • ورود و خروج به سکوی کار نیز بایستی از طریق راه های ایمنی صورت بگیرید.
  • نردبان ورودی به سکوی کار نیز بایستی به طور مطمئن به سکوی کار می باشد.
 
لوله داربست نوعی لوله استیل درز دار است که به صورت اختصاصی برای نصب داربست تولید می‌شود. لوله داربست از جنس فولاد زنگ نزن نیست و به دلیل اینکه برای مصرف صنعتی و موقتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در شرایط آب و هوایی مختلف مورد آزمایش واقع نمی‌شود. این لوله ها همچنین برای انتقال سیالات طراحی نشده‌اند و بنابراین نباید به هیچ عنوان برای چنین مصارفی مورد استفاده قرار بگیرند. لوله داربست در دو نوع سبک و سنگین تولید می‌شود که نوع سنگین آن برای پروژه‌های مهم‌تر و بزرگ‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که این لوله‌ها در ابعاد، سایز و اندازه‌های مختلف به همراه پیچ و بست مخصوص به خودشان تولید و عرضه می‌شوند.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.